loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 10 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
به نام خدای سرسبزی

جمعه که اومدیم خونه ، دو سه پیمانه عدس رو با کلی نیت و آرزو شستم برای سبزه عید . پارسال و پیرارسال

هم سبزه عدس گذاشته بود و انصافاً قشنگ و پر پشت شده بود . میخواستم قره ماش بگذارم اما عکسشو

تو اینترنت دیدم خوشم نیومد به نظرم همین عدس خوشگلتره . دیروز عدسم رو تو ظرف سفالی که مخصوص سبزه 

خریدمش و هرسال هم تو همون سبزه میریزم، پهن کردم و با هزار سلام و صلوات پارچه نمدار انداختم روشون.

آخر هفته سبزه گندم میریزم و احتمالاً تو چند تا تخم مرغ هم اینکارو انجام میدم.

خیلی این رسم سبزه ریختن رو دوست دارم .. نوید بخش یه سال پر برکته..

امسال عید ما سه نفری میشینیم پای هفت سین . خیلی بابت پسر عزیزم و همسر نازنینم خوشحالم.

اینها بخش عظیمی از سرمایه های من هستن و البته باعث افتخارمن .

برای هفت سین در نظر دارم که امسال سنتی باشه . یعنی ترمه و ظروف سفالی و اینها .. هنوز تهیشون

نکردم .فعلاً وقت دارم و عجله ای ندارم . سال های قبل ، بهتر بگم دو سال قبل ، من خودم سفره و وسایل

رو دیزاین میکردم و خوشگل هم میشد .امسال وقت ندارم ...!

همش با آرش بازی میکنم و البته خانومی رو هم که میومد و کارهای خونرو انجام میداد دیگه نمیاد.




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 2,144
  • بازدید کلی : 14,299