loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 17 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
دوستان عزیز،وقتتون به خیر

همون جور که میدونین،یه چند روزی مهمون صندلی شما بودم،دیگه وقتش رسیده پایان این صندلی رو اعلام کنم.

همین جا از تمام کسانی که در داغ نگه داشتن این صندلی تلاش کردن،تشکر می کنم،ایشالا جبران می کنم[لبخند]

خوب از اون جا که هنوز وظیفه ی خطیر تعیین نفر بعد بر گردن منه،بهتره هر چه سریع تر بریم سر اصل مطلب[لبخند]

این دفعه تصمیم گرفتم نفرات بعدی،بله نفرات بعدی رو به شما معرفی کنم،راستش من دو نفر رو به عنوان کاندید برای دور بعد انتخاب کردم.این جاس که شما هم کلاسی های عزیز وارد ماجرا میشین و با اسم و فامیل خودتون رای میدین تا نفر بعدی مشخص شود[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

بدیهی است که رای های با اسامی نامربوط،حین شمارش kotlet می شوند.

واما نفرات بعد . . . 

= خانوم مهدخت اقدسی------چون با خانوم ریحانی اشتباه گرفته بودمشون،می خوام از دلشون در بیارم

=آقای امیر حسین نظری-------چون . . . این دیگه گفتن داره؟!!

از همه ی طرفداران صندلی HOT دعوت به رای دادن میشه،ببینم تا این جا صندلیمون چه قدر طرف دار داشته

                                                DAME HAMATOON GARM    



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 697
  • بازدید سال : 2,230
  • بازدید کلی : 14,385