loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 26 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

آمدم ای شاه ، پناهم  بده                خط امانی ز گناهم بده
ای  حَرمَت  ملجأ  در ماندگان             دور مران از در و ، راهم بده
ای گل بی خار گلستان عشق           قرب مکانی چو گیاهم بده
لایق وصل تو  که  من  نیستم            اِذن به  یک لحظه نگاهم  بده
ای که حَریمت به  مَثَل  کهرباست       شوق وسبک خیزی کاهم بده
تاکه ز عشق تو گدازم چو شمع          گرمی جان سوز به آهم بده
لشگرشیطان به کمین من است         بی کسم ای، شاه پناهم بده
از صف مژگان نگهی کن به من            با  نظری ، یار و سپاهم  بده
در  شب  اول که  به  قبرم  نهند          نور  بدان شام  سیاهم  بده
ای که عطا بخش همه عالمی            جمله ی حاجات مرا هم بده

دیشب یه خواب عجیب دیدم صب که بیدار شدم دیدم چقد دوس دارم برم مشهد (خوابم تو حرم امام رضا بود)

رفتم دانشگاه اومدم دفتر حامد رفته بود بیرون به مامانم زنگ زدم خوابمو واسش تعریف کردم گفتم میای بریم پنجشنبه مشهد گفت نه!! وسط خونه تکونی خرید عید وای مهسا توام وقت گیر آوردیا گفتم مامان امام رضا طلبیده ها آخرین پنجشنبه ساله گف نه بجان مهسا اصلا شرایطشو ندارم

گفتم من بلیط خریدم.......

چهارشنبه شب میریم

پنجشنبه شب برمیگریدم.......

امام رضا آخر سالی چه حال خوبی بهمون داد مرسی ارباب


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 1,625
  • بازدید کلی : 13,780