loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 10 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
هر کاری کردم بمونه

فکر میکردم غرورش نمیذاره

ولی وقتی خودمو شکستم و

بهش گفتم دوسش دارم

دوباره منو سوزوند

دیگه مطمئن شدم

که دیگه هیچی مثل قبل نمیشه

دلم براش خیلی تنگ میشه خیلی

امیدوارم یه روزی مثل من دلتنگم بشه

گاهی با خودم میگم چقدر من احمقم

که هنوزم دوسش دارم

مثل قبل

و هر روز دعا میکنم

خدا بهم برشگردون

ولی اون هر روز دعا میکنه

خدا از یادم ببرش

شایدم اصلا نیازی به دعا کردن نباشه

به یاد من نمیفته که بخواد از یاد ببره منو

احمقانست ولس هنوز چشم به راهشم

دارم میسوزم و هیشکی به دادم نمیرسه

خدایا پس کجایی؟!

مگه نمیگن تو دل شکسته جا داری؟!

پس کجایی؟!

به دادم برس

نمیتونم تحمل کنم

فقط از خودت میخوام

فقط از خودت که بهتر از هر کسی حالمو میدونی

........


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 529
  • بازدید سال : 2,062
  • بازدید کلی : 14,217