loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 14 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

من صبورم اما


به خدا دست خودم نیست اگرمی رنجم


یا اگر شادی زیبای تو را


به غم غربت چشمان خودم میبندم


من صبورم اما


چه قدَر با همه ی عاشقی ام محزونم


و به یاد همه ی خاطره های گل سرخ


مثل یك شبنم افتاده ز غم مغمومم


من صبورم اما


بی دلیل از قفس كهنه ی شب می ترسم


بی دلیل از همه ی تیرگی رنگ غروب


و چراغی كه تو را از شب متروك دلم دور كند


من صبورم اما


آه ، این بغض گران


صبر چه می داند چیست

 



"حمید مصدق"


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 410
  • بازدید سال : 1,943
  • بازدید کلی : 14,098