loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 16 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
قصه من مثلِِ داستانِ تو فیلما نیست که مثلا یکیو می خواستم و اونم جواب رد داده یا به عشقم خیانت کرده...

قصه من خیلی پیچیدست، خیلی...

خودمم موندم و حیرانم... خودمم نمیدونم قصه م چیه...

فقط اینو میدونم که اگر بخوام نامردی کنم و بازیت بدم، میتونم و خیلی هم بهتر از تو میتونم....

ولی نه من این کارو نمی کنم، من حتی هیچ وقت تو رو مقصر ندونستم، میگفتم مقصر خودم بودم خودم...

آره مقصر من بودم که به هر کس و ناکسی دل دادم...

مقصر من بودم که دلم از عقلم سرپیچی کرد و به یکی دل داد که لیاقت نداشت...

ولی دیگه فراموشت میکنم...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 356
  • بازدید ماه : 624
  • بازدید سال : 2,157
  • بازدید کلی : 14,312