loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 8 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
به نام خدا.........

سلام،من قراره برم کربلا باورم نمیشهههه.................

خیلی خوشحالم.................ایشالا قسمت همه بشه.......................

اگه خدا بخواد برا عید اونجاییم....................

قراره دو سه روز قبل از عید بریم وای که چه حالی میده....................

خدا جون عاشقتم.....

من،مامان،بابا،ساناز،حسینو ۲تا از خواهرای حسین با خانوادشون و پدرو مادر حسین قراره هم سفرای کربلا باشیم.................

حالا یکی باید بیاد منو کنترل کنه اونجا................من زیاد خوش اخلاق نیستم تو سفر یهو قاطی میکنم دلم میخواد تنهاباشم................

اونا که نمی دونن من روانیم

البته سعی می کنم مثل آدم رفتار کنم ولی تضمین نمی کنم یهو وحشی نشم

خدایا شکرت برا همه چی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 2,024
  • بازدید کلی : 14,179