loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 14 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
پیامک عاشقانه دلتنگی

بهار و این همه دلتنگی ؟ نه

شاید فرشته ای فصلها را به اشتباه ورق زده باشد

.

اس ام اس دلتنگی

.

پیش چشمت خطاست شعر قشنگ
چشمت از شعر من قشنگ تر است
من چه گویم که در پسند آید
دلم از این غروب هم تنگ تر است
اس ام اس دلتنگی خرداد
سه شاخه گل برات می فرستم
یکی از طرف خدا که نگهدارت باشه
دومی از طرف دلم که دوستت داره
و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده

.

اس ام اس دلتنگی

.
از چه روست که دلتنگی
دلخوشی ها کم نیست
با چشمانی بازتر ببین
پیامک دلتنگی
می بوسیمت سه تایی
من و غم و تنهایی
امان از این جدایی
دلتنگتم خدایی

.

اس ام اس دلتنگی

.
منو ببخش که بی خبر
تو خلوتت پا میزارم
مقصرش دلتنگیه
من که گناهی ندارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 1,967
  • بازدید کلی : 14,122