loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 12 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 

در حالی ليست تيم ملی اعلام شد که خبری از بازيکنان ملوان نشد و کی روش به پديده ليگ نظری نکرد و به نوعی شايستگی تيم اسکوچيچ را ناديده گرفت

 سيد چه خبر؟

خبر خاصی نيست و تفريحی با دوستانم تخته نرد بازی می کنم

وارد هم هستی؟

طوری بازی می کنم که هر کسی بلد باشد دو دست هم آوانس می دهم اگر جام بگذارند شک نکنيد اول می شوم. من در واليبال با پا (سپک‌تاکرا) و بازی «سنگ» که بازی محلی است تبحر خاصی دارم و حاضرم مسابقه هم بدهم

پس جز فوتبال بازيهای ديگری هم بلد هستی؟

برای سرگرمی و تفريح اين بازيها را ياد گرفته‌ام

چرا از پديده ليگ نماينده‌ای در تيم ملی به چشم ديده نمی شود‍؟

سليقه سرمربی است و من که نبايد پاسخ بدهم

اين که نشد جواب!

چه جوابی بدهم؟! مگر بازيکنان تيم ملی را من انتخاب کرده‌ام که بگويم چرا ملوان ملی پوش ندارد. سليقه سرمربی است و بايد احترام گذاشت

الان ذوب‌آهن در حال سقوط ملی پوش دارد ولی ملوان ندارد؟

دعوت قاسم حدادی فر که برای همه ثابت شده است و خانزاده نيز اميدوارم خوب باشد

به نظرت ملوان بايد چند سهميه داشته باشد؟

حداقل بايد دو نفر دعوت می شدند چون از خيلی ها بهتر بودند

چرا زارع نرفت دفاع بازی کند تا کی روش به تيم ملی دعوتش کند؟

مازيار با احتساب به جام‌حذفی شش مسابقه را به عنوان مدافع بازی کرد و عملکردش نيز خيلی خوب بود حال اين که دعوت نشد نمی دانم چه بگويم. زارع کار خودش را کرد و اين کی روش بود که بايد می ديد و دعوتش می کرد

گويا دراگان هم رفتنی است؟

نه. به نظرم صحبت‌های اوليه رضايت‌بخش بوده و احتمال ماندنش زياد است. اميدوارم که او بماند و تيم را هم آسيايی ببندند

ظاهرا تو و زارع نيز صحبت‌های اوليه را انجام داديد؟

از ما پرسيدند حاضريد بمانيد ما هم گفتيم بايد شرايط تيم را بسنجيم و ببينيم تيم چگونه بسته می شود. من دوست دارم تيم آسيايی بسته شود. چون برای فصل آينده از ملوان انتظار دارند

اگر بسته نشود چه کار می کنی؟

صحبت‌های آقای محجوب که گفته من از اسکوچيچ نيز بلند پروازتر هستم اميدوار کننده است و قطعا دراگان را نگه می دارند. حتی او دو بار قول داده و به قولش عمل کرده مثل بعضی ها نيست که حرف بزند و عمل نکند

مثلا کی؟

سال گذشته هدايتی آمد و خيلی هم قول داد و حرف زد اما عمل نکرد. او قبل از بازی با پرسپوليس در جام حذفی گفت اگر جام بگيريد من می مانم و پول می دهم همان شد که او بهانه پيدا کرد و رفت تا پشت سرش را نگاه نکند

چرا؟

او پرسپوليسی بود و همين الان هم دنبال پرسپوليس است. او اصلا دلش با ملوان نبود و همه حواسش به پرسپوليس بود

چرا رنگ پيراهن ملوان را عوض نکرد؟

در انزلی کسی جرات نمی کند رنگ پيراهن را عوض کند. غرور و غيرت انزليچی اجازه چنين کاری به هيچ شخصی نمی دهد

دوست داری بعد از دراگان امير قلعه‌نوعی سرمربی تيم شود؟

من بازيکن هستم و هر مربی بيايد برايم فرقی نمی کند هر چند او بيشتر استقلال را دوست دارد

اگر بيايد تو مشکل نداری؟

بيايد استقبال هم می کنم. چرا بايد مشکل داشته باشم؟

راستی چرا در انزلی به پژمان نوری توهين کردند؟

هواداران از پژمان انتظار داشتند. آنها انتظار داشتند چون من و زارع مانده بوديم، بايد او هم می ماند

ولی کاری کردند او برود؟

اتفاقا من و زارع بعد از پژمان قرارداد بستيم و می توانست بماند و قرارداد ببندد

حالا چون رفته بايد توهين کنند؟

توهين اصلا خوب و به هيچ عنوان قابل دفاع نيست ولی انزليچی ها به سه تيم داماش، پرسپوليس و استقلال حساس هستند پژمان هم برای اين سه تيم بازی کرده و به نوعی جای دفاع برای خودش باقی نگذاشته است. البته فراموش نشود او برای ملوان هم زحمات زيادی کشيده اما اين چيزها باعث شده از او استقبال نکنند

يعنی تو پيشنهاد داشتی نرفتی؟

چهار سال پيش آقای مرغوب از داماش تماس گرفت و پول خوبی هم دادند به رشت بروم ولی نرفتم از استقلال و پرسپوليس هم پيشنهاد داشتم اما قبول نکردم. يک سال هم رفتم ذوب‌آهن ملوان من را نخواست

به همه لقب داده‌اند ولی به تو لقب خاصی نداده‌اند!

همين که هواداران صدايم می کنند «جلال آقای گل» موهای تنم سيخ می شود. اين بهترين لقب است

پس در ملوان ماندنی هستي؟

من تنها يک آرزو دارم که با پيراهن ملوان يک جام بگيرم يا در آسيا بازی کنم

چرا در بازی با استقلال تو و زارع از هواداران نخواستيد به نوری توهين نکنند؟

هم من و هم زارع رفتيم سمت هواداران و آنها را به آرامش دعوت کرديم اما قبول نکردند!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 551
  • بازدید ماه : 819
  • بازدید سال : 2,352
  • بازدید کلی : 14,507