loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 18 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)













نماهنگ انیمیشن پیام راشل کوری تولیدسال1392 در مدت زمان 18 دقیقه به وضعیت آینده جهان در جنگ آخر ازمان به صورت نمادین میپردازد .
در این انیمیشن به واقعیت نچندان دور نابودی اسرائیل و نظامی گری آمریکا از طریق ایدئولوژی و وحدت اسلامی پرداخته شده است . این اثر براساس فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی ) پیرامون (درصورتیکه اسرائیلی ها غلطی انجام بدهند جمهوری اسلامی تلاویو و حیفا را با خاک یکسان میکند) ساخته گردیده است .

-     آشنایی بیشتر با گروه انیمیشن سازی فاطمه الزهرا(س) :

-     دیدارها :

-     در توفیق دیدار با امام خامنه ای(مدظله العالی) که مورد عنایت ایشان بود ، ضمن عرض ارادت و بوسه بر دستان پاک و معظم ایشان محصولات تولیدی مجموعه خدمت ایشان تقدیم گردید .

 

-     گوشه ای از صحبت های آقای نادر طالب زاده  در مورد انیمیشن پیام راشل کوری در برنامه راز از شبکه چهار سیما :

آقای عظیما انیمیشن بسیار  زیبایی ساختند که هم امسال و هم پارسال برگزیده جشنواره عمار شدند.آقای عظیما کار انیمیشن را خیلی متفاوت ، خیلی با جرات و به صورت بسیار آینده نگر پیش می برند.

 

-     گوشه ای از صحبت های آقای فرج الله سلحشور کارگردان فیلم حضرت یوسف (ع) در مورد انیمیشن پیام راشل کوری :

من به عنوان یک فیلم ساز که سی سال تجربه فیلم سازی و نویسندگی دارد صادقانه می گویم خدا را شاهد می گیرم و در برابر این زیبایی و ظرافتی که در این اثر بکار رفته بود واقعا احساس عجز می کنم این زیبایی ، این فضا سازی ، نقاشی ، رنگ آمیزی و حرکت دوربین همه این ها یک بی نظیر است .

من خودم این همه زیبایی را ندیده بودم تبریک می گویم و از مسئولین انتظار دارم از این اثر حمایت کنند . باور کنید می توانیم سینمایی به جز سینمای هالیوود داشته باشیم.این ها همان جوان ها یی هستند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به آنها امید بستند.امروز من به وجد آمدم.امروز(که این اثر را دیدم) به خودم می بالم.

 

-     گوشه ای از صحبت های سردار نقدی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد انیمیشن پیام راشل کوری

این انیمیشن یکی از کارهای خوبی است که با کمترین هزینه آینده‌ای را که ما منتظر آن هستیم را به تصویر کشیده است.

سردار نقدی با اشاره به پویانمایی پیام راشل کوری ۲ این انیمیشن یکی از کارهای خوبی است که با کمترین هزینه آینده‌ای را که ما منتظر آن هستیم را به تصویر کشیده است.

فروش اینترنتی فیلم کامل 


دانلود تیزر انیمیشن پیام راشل کوری


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 603
  • بازدید ماه : 871
  • بازدید سال : 2,404
  • بازدید کلی : 14,559