loading...
رویال
زهرا احمدی بازدید : 14 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام بچه ها يه خبر خوب دارم ، يه فن فيك جديد براى نايل هست دارم مى نويسمش جديده هيشكى هم موضوشو نمى دونه اونى كه به كيميا گفتم نيست جديده . من از لويى يه دونه دو تا از هرى و دو تا از نايل فن فيك دارم ولى اين جديد نايل كه ديشب نوشتنشو شروع كردم و الان 4 قسمتش نوشته شده از همه بهتره ، اسمش does he know هستش . اين داستان از زبون شخصيت اصلى ( هلن ) هستش بعضى قسمتاش از زبون نايل شايد تموم نشه شايد شخصيت اصلى بميره شايد به كيى كه دوس داره برسه فعلا معلوم نيس ، چن خطى ازش از اولش براتون مى نويسم فردا يا پس فردا هم اولين قسمت مياد اين اول قسمت اوله فقط يه چيزى نايل و هلن عين خواهر و برادرن بيشتر نمى گم : از هواپيما كه پياده شدم فقط مى خواستم نايل رو ببينم ، مى خواستم بپرم بغلش و بگم : تو ايران هيشكى مثل تو نيست داداشى . وقتى ديدم پريدم بغلش و گفتم : يكم قد كشيدى يكم توى اين 1 سال چاق شدى موهات حالتش عوض شده توى يه كلمه : خوشگل تر شدى ! نايل گفت : در مورد تو هيچى نمى تونم بگم چون اونقد خوابالو و بيحالى كه چيزى نگم بهتره ! البته نايل دليل اين همه شكسته شدن صورت و رن و رو پريدن رو نمى دونست . نمى دونست شايد ديگه چيزى به عمرم نمونده باشه . وقتى به ياد اين موضوع افتادم نا خدااگاه اشك تو چشام جمع شد . تازه 19 سالم بود و حتى تولد 20 سالگيم رو نديده بودم ولى دكترا گفته بودن : اگه كارى هست كه خيلى دوست دارى انجام بدى برو دنبالش يه طورى مى خواستن بگن دارى ميميرى عمو ! دليل اصلى برگشتنم اين بود كه مى خواستم يه مدتى رو هم با نايل بگذرونم بعد فهميدن اينكه يه بيمارى ناشناختخ ى لاعلاج دارم  3 ماه  كلا با مامانم گذروندم بابامم كه تو بچگيم مرده بود . حالا مى خواستم يه 6 ماه اينگليس بمونم نه فقط به خاطر نايل يه دليلش اين بود كه مى خواستم مامانم بفهمه و اينكه مرگ منو ببينه يكيم اينكه شايد درصدى امكان داشته يكى تو اينگليس براى من علاج پيدا كنه ...

فكر كنم موضوع اصلى رو فهميدين گفتم قبل خوندنش موضوع رو بدونين كه دوست نداشتين نخونديد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 394
  • بازدید ماه : 662
  • بازدید سال : 2,195
  • بازدید کلی : 14,350